چگونه می توان با استراتژی های SEO به مخاطبین مناسب جلب کرد؟

استراتژی سئو چیست؟ تدوین بهترین استراتژی سئو در 8 مرحلۀ ساده! نبض بلاگ

از اقداماتی که برای تدوین استراتژی سئو باید انجام دهید، این است که لیستی از خدمات، محصولات و مطالب مرتبط با حوزه فعالیت سایت آماده کنید. پیشنهاد می شود با ایده گرفتن از رقبای اصلی خود این لیست را تهیه کنید و با استفاده از ابزارهای سئو مانند kwfinder، keywordtools، Ahrefs، SEMRush به سرچ عبارات و کلمات کلیدی به دست آمده بپردازید. سئو خارجی شامل تمامی فعالیت هایی است که خارج از سایت، برای کسب رتبه و ترافیک سایت انجام می شود. این اقدامات شامل لینک سازی، ایجاد مطلب در سایت های دیگر با دریافت بک لینک از آن محتوا، اشتراک گذاری مطالب در سایت های دیگر و …. برای تدوین استراتژی سئو سایت خود نیاز به درک اهداف و نیازهای سایت دارید. با این حال می توانید از الگوهای اماده در اجرا استراتژی سئو استفاده کنید.

قبل از اینکه به پیچیدگی‌های سئو بپردازیم، بیایید توضیح دهیم سئو چیست. با یادگیری و آموزش تدوین استراتژی سئو، وب‌سایت شما می‌تواند از مغازه‌ای گمنام به فروشگاهی بزرگ در مرکز شهر تبدیل شود و مخاطبان هدف زیادی را جذب کند. در نهایت، بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو (SEO) و توجه به کیفیت و تطابق آن با نیازهای مخاطب از جمله مراحل حیاتی است. استفاده مؤثر از کلمات کلیدی، بهبود ساختار و طراحی محتوا، و ایجاد لینک‌های داخلی و خارجی از عناصر اصلی بهینه‌سازی هستند که به افزایش دیده‌شدن و جذب مخاطب کمک می‌کنند. با اجرای این استراتژی به‌طور مداوم و تحلیل نتایج به‌دست‌آمده، می‌توان به بهبود مستمر و دستیابی به اهداف بازاریابی دست یافت. تحقیق کلمات کلیدی یا جستجوی کلیدواژه (Keyword Research) فرآیندی بوده که در آن به تحقیق کلمات محبوب نوشته شده توسط مخاطبان هدف در موتورهای جستجو مثل گوگل می‌پردازید.

آن‌ها حامی اولیه خوشه‌های (Cluster) کلمات کلیدی طولانی هستند که در ادامه به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت. در این سناریو، شما باید فراتر از میانگین به‌روزرسانی تاریخی سئو بروید و آن را به‌روزرسانی کامل کنید. می‌توانید این کار را با به‌روزرسانی اطلاعات و آمار قدیمی، ترکیب بخش‌های جدید برای عمق بیشتر، و افزودن نقل‌قول‌ها یا داده‌های اصلی برای ارائه ترافیک ارجاع بیشتر به پست انجام دهید. اگر در تهیه استراتژی مناسب برای بهینه‌سازی سایت مشکل دارید و یا سوالی درباره این نکات برایتان شکل گرفته است آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. تبلیغات معمولاً کوتاه‌مدت‌تر از بازاریابی است و بر افزایش فروش و آگاهی از برند در یک بازۀ زمانی مشخص، متمرکز می‌شود.

این برنامه شامل فهرست کارهایی که باید انجام شود و همچنین برنامه ریزی زمانی می‌شود. شروع تدوین استراتژی سئو بدون اهداف مشخص مانند شروع یک سفر جاده‌ای بدون نقشه است. بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا SEO، چیزی بیش از یک کلمه رایج در دنیای بازاریابی دیجیتال است. تدوین استراتژی سئو، یک رویکرد مهم برای هدایت مشتریان به وب‌سایت شما در این بازار بزرگ دیجیتال است. با آموزش تدوین استراتژی سئو، می‌توانید مزیت رقابتی به دست آورید و ترافیک را از رقبای خود دور کنید و به سمت وب‌سایت خود بکشید.

استراتژی سئو برنامه‌ای است که در آن مراحل و بخش‌های مختلف سئوی سایت را طوری سازماندهی می‌کنید که شانس رتبه‌گرفتن در نتایج جستجو را بالا ببرید. زیرا به کار شما نظم داده و مسیر مشخصی برای رسیدن به اهداف ترسیم می‌کند. سئو جزو فعالیت‌هایی است که فرایندی درازمدت داشته و رسیدن به اهداف آن، چالش‌های خاص خود را دارد. از این‌رو بدون داشتن استراتژی رسیدن به موفقیت در سئو کمی دور از ذهن است. شاید فکر کنید که محتوایی که تولید کرده بودیم کیفیت خوبی نداشت یا اینکه در روند بهینه سازی آن مشکل داشتیم؛ اما اصلا اینطور نبود.

اگر سایت شما دائماً خراب باشد یا استفاده از آن آنقدر خسته کننده باشد که مردم صفحه شما را با انزجار ببندند، حتی بهترین استراتژی محتوا و کلمات کلیدی جهان هم برای شما جواب نمی دهد. اما کاربرانی که در مراحل نزدیک به خرید هستند، درباره مدل‌های مختلف محصول یا برندهای مختلف جستجو می‌کنند. در نتیجه برای کلمات گسترده باید اطلاعات کلی به مخاطب ارائه داده و برای کلمات کلیدی لانگ تیل یا طولانی باید اطلاعات دقیق هر محصول و قیمت آن را ارائه دهید. استراتژی سئو موضوعی است که تقریبا در همه دوره‌ها و مطالب آموزشی سئو به آن تاکید می‌شود. هیچ کس نیست که در ضرورت آن شک داشته باشد، اما سوال اینجا است که منظور از تدوین استراتژی برای سئو چیست و چگونه می‌توان برای سایت استراتژی سئو تدوین کرد؟ پاسخ این سوالات را می‌توانید در مقاله پیش رو از سایت وب 24 بخوانید.

بیماران معمولاً عبارت‌هایی مانند دندان‌پزشک در محدوده سعادت‌آباد را جستجو می‌کنند. این ابزار وظایف مدیریت لیست‌های آنلاین را خودکار کرده و ثبات اطلاعات کسب‌وکار شما را تضمین می‌کند. از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را در Google و دیگر پلتفرم‌ها ثبت کنند. هنگامی که تعداد کافی نظرسنجی را دریافت کردید (یا چندین مصاحبه انجام دادید)، در میان پاسخ ها به دنبال روندی برای پیدا کردن اطلاعات درباره مخاطبان خود باشید. یک احتمال خوب وجود دارد که آنها بتوانند بینش خود را از CRM خودشان با شما به اشتراک بگذارند، از جمله تجزیه و تحلیل مخاطبانی که بیشترین مقدار سفارش را دارند.

بنابراین در مقالاتی که می نویسیداز کلمات کلیدی بلند (Long Tail) استفاده کنید و توجه داشته باشید که هدف از ایجاد مقاله جذب مخاطب و راهنمایی به او است. همچنین برای بازخورد بهتر، در تولید مقاله استفاده از استراتژی سئو داخلی که شامل اضافه کردن کلمات کلیدی در عناوین، آلت تصاویر، متاتگ ها و … می شود را فراموش نکنید. یکی از تکنیک های مهم در تدوین استراتژی سئو، بررسی رقبا با استفاده از ابزارها است. با ابزارهایی مانند Moz، Screaming Frog، Semrush می توانید رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به نقاط قوت و ضعفی که دارند به بهینه سازی سایت خود بپردازید. اما این موضوع بسیار محبوب است و در نتیجه قرار گرفتن در بین پیشنهادات ابتدایی گوگل کار ساده‌ای نیست.

این به شما کمک می کند تا عوامل پشت رتبه گرفتن وبسایت خود را درک کنید و زمینه‌هایی که می‌توانید در آن‌ها پیشرفت کنید را شناسایی کنید. مهم‌تر از همه اینکه می‌توانید ارزش سئو را برای تصمیم گیرندگان سازمان ثابت کنید. در این قسمت در ۸ مرحله ساده به شما توضیح می‌دهیم که چگونه استراتژی سئویی تدوین کنید که شما را به رتبه‌های برتر گوگل برساند. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چه مواردی یک استراتژی سئوی قوی را تشکیل می‌دهند و چگونه می‌توان این استراتژی را متناسب با سایت شما تدوین کرد. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای طراحی واکنشی، سازگاری وب سایت شما با رنج وسیعی از دستگاه‌ها است.

اسکیما مارک آپ متشکل از کلمات و عباراتی است که به صورت میکرو دیتا در پایین عنوان سایت قرار می‌گیرد. این ویژگی می‌تواند به گوگل کمک کند که درک بهتری از سایت شما داشته باشد و اغلب به صورت ریچ اسنیپت به نمایش در می‌آید که برای کاربران جذاب‌تر و کلیک‌پذیرتر باشد. مطالعات اخیر که از دو و نیم میلیون کوئری جستجو شده صورت گرفته، نشان می‌دهد ویژگی «People also ask» برای حدود 48.6 درصد از جستجوها نمایش داده می‌شود. معمولا این ویژگی در قسمت بالای نتایج جستجو (حتی گاهی بالاتر از رتبه اول) قرار می‌گیرد و به همین خاطر هر سایتی علاقه دارد که محتوای خود را با استفاده از این فیچر مطلوب نتایج جستجو به رتبه‌های برتر برساند. تیم تخصصی بیزون متشکل از افرادی است که دقیقا متناسب با اهداف شما دیجیتال مارکتینگ کسب و کارتان را به عهده می گیرد. این نوع سئو به کسب ‌و کار های محلی کمک می ‌کند تا در جستجو های منطقه ‌ای بهتر دیده شوند.

پیش از شروع نحوه آماده سازی استراتژی سئو، بهتر است نگاهی عمیق تر به این داشته باشیم که “استراتژی سئو چیست؟”. از ابزارهای بازاریابی دیجیتال (مانند سئو (SEO) و تبلیغات شبکه‌های اجتماعی) برای تقویت کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین، تبلیغات آنلاین را با استراتژی‌های تولید محتوا و تعامل با مشتریان ترکیب کنید تا هویت به‌روزی برای برندتان بسازید. کانال‌های تبلیغاتی (مانند تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی، بنرهای اینترنتی) را بر اساس رفتار مخاطبان هدف انتخاب کنید. این کانال‌ها را همسو با استراتژی‌‍‌های توزیع و برقراری ارتباط با مشتریان در بازاریابی تعیین کنید. بازاریابی پایه‌های برندسازی (Branding) را با تعریف هویت و استراتژی برند می‌سازد؛ در حالی که تبلیغات به‌عنوان ابزاری قدرتمند، پیام برند را به‌صورت گسترده و جذاب به مخاطبان منتقل می‌کند.

هر چقدر که محتوای ایجاد شده خوب و مفید باشد ولی موتورهای جستجو نتوانند به خوبی آن را متناسب با کلمه کلیدی شناسایی کنند، این محتوا ارزشمند نخواهد بود. در واقع کلمه کلیدی باید در محتوایی که ایجاد می کنید، تگ ها H1 تا H6 ، متا تگ ها، اسکیما، آلت تصاویر و … مورد استفاده قرار بگیرد. به این منظور باید برای کلمات کلیدی که برای آن تولید محتوا می کنید اهمیت ویژه ای قائل شوید و با تدوین یک استراتژی سئو داخلی محتوای خود را بهینه سازی کنید. بهینه‌سازی محتوای وبسایت برای موتورهای جستجو (SEO) شامل به‌کارگیری تکنیک‌هایی مانند استفاده از کلمات کلیدی مناسب، بهینه‌سازی ساختار صفحات، بهبود سرعت بارگذاری، و ایجاد محتوای باکیفیت و مرتبط است. این اقدامات باعث افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو، جذب ترافیک بیشتر و بهبود تجربه کاربری می‌شود.

این روش استراتژیک سئو، معمولاً کلمات کلیدی خوبی برای سئو و نوشتن محتوایی عالی به شما پیشنهاد می­دهد، زیرا مستقیماً از Google می‌آیند (به این معنی که شما می دانید که مردم در واقع به دنبال آنها هستند). توصیه­ی ما به شما این است که تا زمانی که لیستی از حدود 10 کلمه کلیدی مناسب پیدا نکرده­اید چند کلمه کلیدی مختلف را در گوگل تایپ کنید و بهترین­ها را استخراج کنید. اگر می‌خواهید حجم جستجو و سطوح رقابت برای آن عبارات را بررسی کنید، می‌توانید از ابزار کلمات کلیدی مانند Semrush یا Ubersuggest استفاده کنید. بعد از بررسی رفتار و نیازهای مخاطب، وضعیت سئو داخلی و همچنین وضعیت رقبا، باید یک برنامه عملی برای استراتژی تدوین کنیم. برنامه عملی در استراتژی سئو شامل بررسی و تحلیل موارد فنی، بهینه سازی محتوای قبلی سایت، برنامه ریزی برای تولید محتوای جدید با توجه به تحقیق کلمات کلیدی انجام شده و همچنین برنامه ریزی برای لینکسازی خارجی است.

ارائه گزارش به شما نشان می دهد تلاش‎های تیم سئو به چه اندازه در روند بهبود سایت و نتایجی که به دست آمده کمک کرده است. این گزارش به صورت دوره ای و در بازه زمان های مختلف به  شما ارائه داده می شود تا بتوانید بهترین تصمیمات را برای سایت خود بگیرید. داستان سرایی، ایجاد مقاله، درج اخبار و سایر محتواهایی که در ازای پرداخت هزینه در سایتی درج می شود را رپورتاز آگهی می گویند. این آگهی باعث افزایش ورودی کاربران از سایت های پربازدید به سمت سایت شما می شود و اعتبار دامنه شما (DA) را بالا می برد. در واقع با این رویکرد شما می‌توانید خود را بیش از پیش به کاربران بشناسانید.

شخصیت خریدار تصویری انتزاعی از این مشتری ایده آل است که بر اساس داده‌های کمی و کیفی از تحقیقات بازار / رقبا و مشخصات مشتری موجود ایجاد شده است. ویژگی Experience در حساب کاربری سرچ کنسول، به شما این امکان را می‌دهد که میزان تطابق صفحات خود با استانداردهای گوگل را مشاهده کنید. همچنین لیستی از انواع مشکلاتی که روی هر صفحه تاثیر می‌گذارند هم وجود دارد. با این استراتژی ها، برندها می توانند جوامعی پر جنب و جوش ایجاد کنند که وفاداری، حمایت و موفقیت بلندمدت را به همراه دارد. به عنوان مثال، برخی از برندها رویدادهای اجتماعی فصلی را برای کارآفرینان و بنیانگذاران برگزار می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و از یکدیگر بیاموزند و تأثیر را از طریق ضبط محتوا گسترش دهند.

نظرسنجی و مصاحبه با مشتریان فعلی می‌تواند نوری را بر مخاطبان هدف شما روشن کند که شما هرگز نمی توانستید از طریق ابزاری آن را کشف کنید. اگر واقعاً می‌خواهید بفهمید که مخاطبان شما چه کسانی هستند، محتوایی که آنها می‌خواهند مطالعه کنند را تولید کنید. و ببینید که چه چیزی را در فضای آنلاین جستجو می‌کنند.حتی می‌توانید با کسانی که قبلاً از شما خرید کرده اند صحبت کنید. ماشین لرنینگ GPT-3 (نسل سوم ترانسفورماتورهای تولیدکننده) که ساخته شده، سال گذشته به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت. در نتیجه، ابزارهای دستیار محتوای سئوشده مثل CopyAi، Headlime، Jarvis و سایر ابزارهای فعال، نیروی محرکه‌ای برای تیم‌های محتوا شدند تا مطالب بهینه‌سازی شده با سئوی بیشتری در زمان کمتر تولید شود. با توجه به افزایش استفاده از تلفن همراه، بهینه‌ سازی سایت برای دستگاه‌ های موبایل (Responsive Design)  امری ضروری است.

تا اینجا مشخص شد رقبا چه وبسایت‌هایی هستند و در چه حوزه‌هایی بیشتر فعالیت داشته‌اند. با استفاده از ابزارهای Ahrefs و Semrush وضعیت قدرت دامنه و لینک‌سازی را مشخص کنید. باید متوجه شوید رقبا در چه سایت‌هایی لینک‌سازی کرده‌اند و برای این‌کار حدودا چه میزان هزینه پرداخت شده است. از بخش Keyword Matrix در ابزار الکسا می‌توانید سهم بازار جستجوی رقبا را ببینید و همچنین از کلمات کلیدی که دارای جایگاه هستند با خبر شوید. البته می‌توانید ببینید کدام رقبا در کدام حوزه‌ها قوی‌تر و در کدام بخش‌ها ضعیف‌تر عمل کرده‌اند. یکی از قابلیت‌های خوب این ابزار، امکان خروجی گرفتن از این اطلاعات است که می‌توان اطلاعات عبارات کلیدی و رقبا را به صورت فایل CSV دانلود کرد.

از سوی دیگر، تبلیغات تنها یکی از اجزای بازاریابی محسوب می‌شود و به‌طور ویژه، روی معرفی محصول یا خدمات به مخاطبان هدف تمرکز دارد. بلکه هدف اصلی ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات SEO و برخی از پایه‌ای‌ترین تکنیک های سئو است. تا هم بتوانند کارهای ساده‌ و اولیه‌ی سئو برای سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت علاقه، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر سئو پیش روی آنها ترسیم شود. اگر موفقیت ارگانیک استثنایی را با یک صفحه یا قسمتی از محتوا تجربه می کنید، سعی کنید بفهمید که چه چیزی باعث شده که محتوا با مخاطبان شما طنین انداز شود. آنچه را که آموخته اید در کمپین سئو بعدی خود بکار ببرید تا نرخ PPC بهتری دریافت کنید. نکته اصلی این است که موتورهای جستجو مانند گوگل می دانند که نمی توانند فقط به بالاترین پیشنهاد فروش بفروشند.

ما یک محتوای جامع و مفید در زمینه اصول سئو تولید کردیم و به کاربران توضیح دادیم که چطور می توانند با استفاده از این اصول به رنک یک برسند. برای بررسی و آنالیز رقبا در سئو از ابزارهای مختلفی برای تحلیل کلمات کلیدی رقبا و بک لینک های رقبا می توان استفاده کرد. این ابزارها به ما کمک می‌کنند تا جایگاه رقبا در بازار را بهتر بشناسیم، همچنین جت سئو گزارشی تحت عنوان دیده بان رقبا دارد که با استفاده از این گزارش می توانیم همواره جایگاه خودمان و رقبا را بررسی کنیم. اما با استفاده از ابزارها و منابع مناسب و یادگیری اصول و قواعد سئو، می توانید به تنهایی یا با کمک متخصصان سئو، به نتایج دلخواه خود در این زمینه دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید که سئو یک فرآیند بلندمدت است و انتظار نتایج فوری از آن را نداشته باشید.

با ایجاد مداوم قدرت و پیروی از بهترین شیوه های سئو، سایت ها می توانند رتبه بندی SERP خود را بهبود بخشند و در نتیجه دید و تفکر برند خود را بهبود بخشند. نه، حتی کسب‌وکارهایی که خدمات آنلاین ارائه می‌دهند می‌توانند از سئو محلی بهره‌مند شوند. این استراتژی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در جستجوهای محلی بیشتر دیده شوند و مخاطبان منطقه‌ای بیشتری جذب کنند. سئو خارجی شامل همه فعالیت‌هایی است که شما باید خارج از سایتتان انجام دهید. فعالیت‌هایی مثل لینک‌سازی، انتشار مطلب در سایت‌های دیگر و معرفی سایتتان در سایت‌های دیگر و...

شما می توانید از طریق ارسال ایمیل یا پل های ارتباطی که برخی از سایت های در سایتشان قرار می دهند، با آن ها تماس بگیرید و از آن ها به صورت خیلی حرفه ای درخواست کنید که به صفحه خاصی از وب سایت شما لینک بدهند. توجه کنید که در استفاده از کلمات کلیدی در بخش‌های مختلف اغراق نکنید؛ زیرا که در نهایت ممکن است باعث Keyword Stuffing و افت رتبه شود. محتوایی را تصور کنید که درباره یک موضوع با عمق زیاد اطلاعات جامعی می‌دهد. این محتوا می‌تواند پاسخی باشد به تمام سوال‌ها، راهنمایی‌های مورد نیاز در یک حوزه یا ترند روز. به طور خلاصه، از پیلار استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در حوزه‌ای خاص و در اکثر عبارات کلیدی آن حوزه دارای رتبه باشیم. در واقع به جای این که بر روی یک کلمه متمرکز باشیم، روی موضوعات مرتبط به هم در مقالات مختلف کار خواهیم کرد.

برای شناسایی سوالات کلیدی کاربران خود کافی‌ست به نتایج جستجو بنگرید یا از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. بعد از تعیین جهت گیری محتوا، یافتن موضوعاتی که باید به تولید محتوا  برای برندتان ختم شود آسان تر خواهد شد. علاوه بر این موضوعات انتخاب شده در این مرحله همان‌هایی هستند که برای مخاطبین مهم‌ترند. می‌توانید از افراد و تیم‌هایی مثل تیم فروش، مدیریت محصولات و پشتیبانی کمک بگیرید. فقط قبل از مشورت و رایزنی با این افراد حتما جهت گیری محتوا را برای آن‌ها مشخص کنید تا مطمئن شوید حین رایزنی از مسیر اصلی خارج نمی‌شوید. در این مقاله شما را با استراتژی سئو آشنا کرده و ۸ مرحله کلیدی برای تدوین یک استراتژی موثر را معرفی کردیم.

برای مثال همان‌طور که در تصویر می‌بینید، کلمات کلیدی fiberglass pool prices و fiberglass pool cost موارد پیشنهادی شما هستند. هنگامی که تدوین استراتژی سئو را شروع کردید، باید فرآیندی را نیز برای ادامه بهینه سازی برای کلمات کلیدی جدید و هدف جستجوی تکاملی ایجاد کنید. برای تعیین اهداف واضح، باید اهدافی که دقیقاً مشخص و قابل تعریف هستند، تعیین کنید. این اهداف باید شامل جزئیات مشخصی مانند هدف نهایی (افزایش ترافیک وبسایت، بهبود نرخ تبدیل، یا افزایش تعاملات اجتماعی) و معیارهای موفقیت (مثل افزایش ۲۰٪ در ترافیک ماهانه یا جذب ۵۰۰ مشترک جدید در ماه) باشند. داشتن اهداف مشخص به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را حفظ کرده و استراتژی‌های لازم برای دستیابی به آن‌ها را تدوین کنید.

به‌طور ساده، سئوی محلی باعث می‌شود مشتری بیشتری جذب کنید و فروش‌تان بیشتر شود. این عامل بررسی می‌کند که چقدر اطلاعات کسب‌وکار شما با درخواست جستجوی کاربر هماهنگ است. بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی محلی و انتخاب دسته‌بندی‌های دقیق در Google Business Profile (GBP) می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش ارتباط داشته باشد. مثلاً اگر شما یک کافی‌شاپ در تهران دارید، باید کلماتی مثل کافی‌شاپ نزدیک میدان انقلاب یا بهترین کافی‌شاپ تهران را هدف قرار دهید. الگوریتم محلی گوگل برای نمایش بهترین نتایج جستجو بر اساس موقعیت مکانی کاربر طراحی شده‌است.

کلمات کلیدی سلاح مخفی شما در مسیر یادگیری آموزش تدوین استراتژی سئو هستند. کلمات کلیدی عبارات و اصطلاحاتی هستند که مخاطب هدف شما هنگام جستجوی محصولات یا خدمات در موتورهای جستجو استفاده می‌کند. اما چگونه می‌توانید این اصطلاحات ارزشمند را کشف کنید؟ ابزارها و تکنیک‌های مختلفی در دسترس هستند تا به شما کمک کنند کلمات کلیدی خاصی را که مخاطبان هدف شما احتمالاً استفاده می‌کنند را کشف کنید. هنگامی که این کلمات کلیدی شناسایی شدند، می‌توانید آن‌ها را به‌صورت استراتژیک در محتوای وب‌سایت خود بگنجانید تا ترافیک سایت را افزایش دهید. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط است. برای این منظور، باید تحقیقاتی درباره کلمات و عبارات کلیدی که مخاطبان هدف به‌طور معمول جستجو می‌کنند، انجام دهید.

اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد. این تبلیغات به طور خودکار کاربرانی را که اطلاعات تماس خود را به شما داده اند یا قبلاً با بازاریابی یا وب سایت شما تعامل داشته اند، ردیابی می کنند. سئو زمان می برد، اما در نهایت بهترین راه برای هدایت ترافیک ثابت، مرتبط و مقرون به صرفه به وب سایت شما است. SEM دید فوری را فراهم می کند، اما تکیه بر آن برای مدت طولانی منجر به CPA های بالا و کاهش بازده می شود. با این حال، استراتژی که از هر دو استفاده می کند، می تواند بهترین ها را از هر دو جهان به دست آورد. این شامل آدرس دقیق، شماره تماس، ایمیل، لینک وب‌سایت، ساعت‌های کاری و عکس‌های واقعی از محل کسب‌وکار شما می‌شود.


https://seohacker.academy/product/seo-course-gray-hat-mastering/